Web Sitesi Kurma
Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere için konstrüksiyonlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun site analizleri sinein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izlem kimliğini sitenize izafe etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, hayat, hasılat ve alaka alanları kabil değsorunkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların sorunletmeniz sinein farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En ali etkinliği, mutabık maliyette tasni zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değişme harbiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geçmiş plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değsorunti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle müşterek bundan sonra “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baş gözcü oylumlu gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Fen ve bildirişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına dek iş proseslerini değsoruntirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk araştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız kovuşturulma eden yıllarda internet site çaldatmaışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası başlamak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir etiket başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir husus henüz var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çaldatmaışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda sarrafiyelayıp şirketin gerçeklik mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgani projenin dönem içre üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da başka bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daim taliınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine bağlı. Doğrusu yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, ahir mergup geriları vermemektedir.