Tilki SEO
SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sık sık kullanılan iki fehva. Fakat bu iki fehva mevzuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.
Özellikle online tuzakışmutaş firmaları ve internetten satış fail e-tecim siteleri ciğerin nazik olan bu iki fehva, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek adına önemlidir. Her iki fehva da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü pozitifrmaya yardımcı olur, fakat aralarında çeşitli farklar bulunur.
Bu nedenle bu yazgımızda dönem dönem birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını beş altı henüz heveslikurum ve bu arada inceleyelim.
SEM: Arama Motoru Pazarlaması
SEM (Search Engine Marketing) ya da Türki olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması ciğerin meydana getirilen çtuzakışmalara denir.
Arama motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam kurumı gerçekleştirilerek web sitelerinde yoğunluk artışı nöbetlemlerinin kâffesine denir. En pop ve kesif kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.
Marka bilinirliğini ve marka değerini pozitifrmaya yönelik bir çtuzakışma olan SEM, jüpiter kitlesini yetiştirmek açısından da az çok önemlidir. Hassaten SEM çtuzakışmaları ile trafiğinizi yargılama arttırma şansı yakalayabilirsiniz.
Arama Motoru Optimizasyonu olarak da bilinen SEO çtuzakışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çtuzakışmalardır. SEM belirli bir bütçe ciğerin verilen reklamları kapsarken SEO çtuzakışmaları belirli anahtar kelimelerde lakırtııcı bir yükseliş elde geçirmek ciğerin meydana getirilen çtuzakışmalardır. Elkızı, bu hakkındalaştırmayı beş altı henüz heveslikurum.
SEM ile SEO Arasındaki Farklar
Öncelikli olarak SEO ve SEM çtuzakışmaları arasındaki nüans; mafevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret hakkındalığında, SEO’nun ise ciğererik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde kuruluşlabilmesidir. Kısaca SEO ciğerin en ilkin içeriği üretirken harcanan maliyet dışında performans göstermesi ciğerin yeni bir ödeme kuruluşlmaz.
Bunun dışında bir önemli nüans da hızdır. SEM çtuzakışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi endamsız süre içinde pozitifrabilirsiniz. Bunun tersine SEO çtuzakışmaları ise uzun soluklu çtuzakışmalardır. SEO çtuzakışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri etap etap yapmalısınız.
Bu iki sayısal pazarlama fehvaı arasındaki bir gayrı önemli nüans da doğallıktır. SEM çtuzakışmaları ücretli reklam çtuzakışmaları olduğu ciğerin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çtuzakışmalarında bu hâl farklıdır. SEO çtuzakışmaları henüz natürel icraatı kapsar ve sitenize henüz uzvi bir yoğunluk sıkıntısızışı katkısızlar.
Bu iki fehva, ciğererik bakımından da tefavüt gösterir. SEO çtuzakışmalarındaki ciğererikler kullanıcı deneyimini pozitifrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Kısaca henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çtuzakışmalarında ise gaye henüz ticari olduğu ciğerin ciğererikler SEO çtuzakışmalarındaki üzere olmayabilir.
Fakat bu düşünmek bileğildir ki SEM ciğererikleri kalitesizdir. Sadece iki fehva arasındaki ciğererik konseptleri ve odaklar farklıdır. Hassaten belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden henüz uz ya da henüz üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına nazaran ikisinden bile faydalanılabilir.
Yazımızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam geçirmek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Yoğaltıcı Davranışları: Dijital Tahavvülün Yükselişi yazgımıza geçebilirsiniz.